SIKO

undefined

Dobývame globálny svetový trh s patentovanými novinkami Swiss Aqua Technologies

Neustále vyvíjame nové technológie, ako prinášať zákazníkom vodu v čo najlepšej kvalite a ako ponúkať zákazníkom produkty, ktoré pomôžu zefektívniť hospodárenie s vodou. Preto sme investovali do vlastných nápadov a riešení, ktoré sú v súlade s novo nastavenou udržateľnou podnikateľskou filozofiou. Zároveň sa tak rozširuje status spoločnosti ako popredného predajcu špičkových produktov na rozmer inovatívnej firmy, ktorá ponúka vlastné patentované technológie, ktoré spríjemňujú život spotrebiteľov, šetria peniaze a tiež životné prostredie. Investovali sme 150 miliónov korún do firmy Swiss Aqua Technologies (SAT) so sídlom vo Švajčiarsku, a stali sa tak spoluautorom príbehu česko-švajčiarskych patentov.

Po vstupe do firmy, ľudia v SIKO vyvinuli enormné úsilie a obrovské investície, aby celá vec neskončila len pri výbornom nápade, ale aby sa sen podarilo zrealizovať až po výrobu, certifikáciu a globálny úspech. Inovatívne technológie sme vyvinuli pre tri skupiny patentovaných výrobkov: Water Saving, Water Improvement a Water Care. Vyvinuli sme najúspornejšie  WC na svete, OptimFlush WC (Water Saving), IPS KalyxX dokáže ekologickým spôsobom, bez chémie, iba na báze fyzikálnych zákonov, upraviť kvalitu vody, IPS WashBall zamedzí tvorbe vodného kameňa v práčke aj v umývačke. Myslíme aj na starostlivosť o zdravie a krásu. Pedicure Shower je prvý patent v pedikérnej starostlivosti na domáce použitie. Zaistí ľahké, bezpečné a rýchle odstránenie tvrdej pokožky na chodidlách.

Už teraz pracujeme na vývoji druhej a aj tretej generácie každého z produktov, ktoré dobývajú svet. Už tento rok, v roku 2021, dosahujeme obrat stoviek miliónov a dodávame do 50 krajín z celého sveta, z ktorých medzi tie najexotickejšie patrí rozhodne Čína, India, Austrália alebo Brazília a Nový Zéland. A pokračujeme ďalej na ceste za naším snom, aby v roku 2030 každé druhé WC, predané vo vyspelom svete obsahovalo našu technológiu a my tak zachránime veľa pitnej vody.

Prvá zahraničná akvizícia – vstup na francúzsky trh 

Naše celkové tržby dosiahli 7% rast, hoci ziskovosť klesla. Náš online obchod v roku 2020 vzrástol o viac ako 100%. Kapitálovým vstupom do LIVEA, jedného z top e-shopov francúzskeho online trhu s kúpeľňovým tovarom, sme odštartovali expanziu SIKO smerom na západ. „Fungujú ako start-up, sú obrovsky agilné a trochu nás vytrhujú z komfortu veľkej firmy. Upozorňujú nás na príležitosti, ktoré ležia na zemi, stačí sa len ohnúť a trochu zacieliť pozornosť.“, hovorí Tomáš Vala o fungovaní francúzskeho e-shopu livea.fr.

Aké sú ďalšie kúpeľňové expanzné plány SIKO?

Zistiť viac
TomSiko1.jpg
undefined

Digitálne transformácie a omnichannel riešenie

Jeden z hlavných cieľov nášho CEO bolo priviesť SIKO do digitálneho sveta. Pred 5 rokmi bol podiel on-line predaja kúpeľňového tovaru necelých 5% z maloobchodných tržieb, dnes je to viac ako 20%, okrem toho pri štvrtine nášho tovaru sa ceny menia každý deň AUTOMATICKY PODĽA POHYBOV CIEN NA INTERNETE. 

Sme vo finále rozsiahleho, takmer 3 ročného, procesu transformácie biznisu z tradičného, čisto kamenného predaja bližšie k e-commerce a komplexnému omnichannel riešeniu, previazanosti všetkých kontaktných bodov so zákazníkom. Implementovali sme jednotné SAP CRM riešenie vo všetkých bodoch kontaktu so zákazníkom. Úspešne sme dokončili migráciu nášho E-commerce riešenia z on-premise do prostredia SAP Commerce Cloud s perfektným napojením na SAP ERP systém, uzavreli sme tak ďalší kľúčový krok v rozsiahlom projekte SIKO omnichannel. Vybudovali sme zákaznícke centrum v Čechách a na Slovensku, nasadili sme nové hodnotenie zákazníckej spokojnosti cez NPS aj v offline. Teraz musíme všetky tieto nástroje zmysluplne prepojiť a nasadiť nad nimi dokonalý reporting, ktorý firmu výrazne zefektívni.

SIKO PRÍBEH INŠPIRUJE FIRMY V STREDNEJ A VÝCHODNEJ EURÓPY. Náš príbeh sme zdieľali aj na medzinárodnom SAP CX Summitu, ktorý sa konal na jar 2021 online z Varšavy, pre cca 10 štátov CEE regiónu. Pozrite sa.

SIKO web navštívi denne viac ako 45 000 unikátnych užívateľov 

Užívateľsky jednoduchšia orientácia, viac informácií nielen o produktoch, integrovaný rozsiahly e-shop alebo optimalizácia pre mobilné telefóny - to sú hlavné zmeny, ktoré sú viditeľné hneď na prvý pohľad. Pri bližšom prezeraní, môžu zákazníci oceniť kompletne prepracovanú štruktúru produktového katalógu a prezentáciu jednotlivých produktov s cieľom sprehľadniť stále sa rozširujúci sortiment. Informácie o produktoch sú doplnené množstvom užitočných detailov a web slúži k priamej podpore komunikácie so zákazníkmi.

Návštevníci si môžu vybrať z viac ako 40 000 produktov v rozšírenom filtri až podľa 200 parametrov. Pri použití online služieb, ako sú plánovač kuchýň, plánovač nábytku na mieru a online zákaznícky servis, je možné zistiť aktuálne informácie o stave zákazky či vybranom tovare a jeho dostupnosti.

web-1200-min.jpg
mozek-1200-min.jpg

Nové SIKO showroomy podľa pravidiel ľudského mozgu

Ako sa u nás v Siku zákazníci cítia, je pre nás veľmi dôležité. S nadšením hľadáme nové a nové cesty, ako byť zase o niečo lepší, inšpirovať všetkým, čo robíme. Meníme sa. Modernizujeme, inovujeme obchodný koncept našich predajní a s tým aj zákaznícky prístup. V novom obchodnom koncepte sme využili najnovšíie pohľady na psychológiu rozhodovania. Nový predajný koncept je koncipovaný práve tak, aby korešpondoval s teóriou fungovania ľudského mozgu a cesta zákazníka po predajnej ploche bola čo najprirodzenejšia jeho potrebám v danú chvíľu.

ZISTIŤ VIAC

Ako vyzerá víťazný showroom ocenený za INOVÁCIU?
Nahliadnite. Virtuálna prehliadka vás prenesie do priestoru nabitého trendami a modernými štýlmi v zariaďovaní kúpeľní a kuchýň. Prejdite sa najmodernejším SIKO showroomom, ktorý triumfoval v Diamantovej lige kvality.

PREJSŤ SIKO ČIERNY MOST 

SIKO - č. 2 v kuchyniach na českom trhu 

Predávať kuchyne sme začali až v roku 2012. Nárasty predajov kuchýň boli rýchle, až o desiatky percent. A tak sme sa už po 5 rokoch stali trojkou na trhu. V súčasnosti sme dvojkou na českom trhu s kuchyňami. 

Vtedy Tomáš Vala, generálny riaditeľ, povedal, že chce, aby sme boli dvojkou na trhu vrátane tých, ktorí majú kuchyne na sklade. Ozývali sa zamietavé hlasy, že to nepôjde, ale trvali sme na tom. Chceli sme mať kvalitné kuchyne na sklade. Vyvinuli sme unikátne riešenie a začali tendrovať jednotlivé skrinky. Nebolo to jednoduché. Keď sme prišli za najväčším výrobcom kuchýň na svete, namietali, že nikde vo svete to nefunguje a fungovať nebude …

kuchyne-1200-min.jpg