Doprava a platba

Nižšie uvedené podmienky sa vzťahujú iba na nákup uskutočnený cez e-shop.

Tovar vám dopravíme kamkoľvek v celej Slovenskej republike, obvykle do 5 pracovných dní odo dňa objednávky, a to prostredníctvom prepravnej spoločnosti DHL.

Ak povaha vami vybraného tovaru nie je vhodná na dopravu zvoleným prepravcom, dodávateľ si vyhradzuje právo zmeniť spôsob dopravy tak, aby nedošlo k poškodeniu tovaru dopravou.

Spôsoby dopravy
undefined
Osobný odber

Objednaný tovar si v prípade záujmu môžete vyzdvihnúť aj v niektorej z predajní spoločnosti SIKO KÚPEĽNE. 

Osobný odber v pobočke je spoplatnený sumou 1 €.

V prípade, že vybraný tovar nie je skladom na Vami preferovanej predajni, nebojte sa objednávku odoslať. Ak máme tovar na centrále v Čimelicích (Česká republika) skladom, dovezieme Vám ho na predajňu počas 2-5 pracovných dní. Na našich pobočkách je možné platiť kartou na platobnom termináli alebo kartou či v hotovosti u kolegov na predajni.

balikova-sluzba.ico.svg
Balíková služba

Zásielková prepravná spoločnosť doručuje tovar vždy do 24 - 48 hodín od odovzdania zásielky z našej expedície, dodací termín sa môže líšiť podľa regiónu príjemcu. Zásielky sa doručujú medzi 8:00 a 17:00, presný výber hodiny dodania, žiaľ, nie je možný. 

Pred dodaním zásielky vás bude kontaktovať vodič vybranej prepravnej spoločnosti na telefónnom čísle uvedenom v objednávke a oznámi vám približný čas doručenia zásielky. 

V prípade záujmu je možné si zásielku vyzdvihnúť osobne v depe prepravnej spoločnosti, ktorá povezie váš balík. Všeobecne sa však odporúča nechať si balík dodať do zamestnania alebo na iné miesto, kde je vás v tomto časovom intervale možné zastihnúť.

Ak potrebujete zistiť bližšie informácie o stave a termíne dodania vašej objednávky, môžete podľa čísla balíka (ktoré vám bude zaslané e-mailom pri expedícii tovaru) vyhľadať svoju zásielku prostredníctvom on-line formulára na internetových stránkach spoločnosti.

Doprava balíkovou službou je spoplatnená sumou 5,99 €. V cene dopravy nie je zahrnutý výnos zásielky. Tá Vám bude zložená k prvým uzamykateľným dverám. 

spedicni-sluzba-ico.svg
Špedičná paletová služba
V prípade, že zásielku nie je možné doručiť prostredníctvom balíkovej  služby, využívame prepravné služby spoločnosti DHL. Ide napríklad o tovar, ktorý je rozmernejší (vane, nábytok, sprchové kúty) alebo krehký (zrkadlá, sanitárna keramika a pod.). Rozvoz prebieha medzi 9:00 a 16:00 hod. S ohľadom na vyťaženosť špedičných služieb nie je možné zvoliť presný čas doručenia. Pred dodaním zásielky vás bude prepravca telefonicky informovať. 

Objednávky, ktoré obsahujú obklady a dlažby v množstve nad 10m2 a ostatný tovar s celkovou hmotnosťou nad 300 kg odosielame na europaletách. Pri prevzatí je nutné tovar z palety preložiť, alebo paletu vymeniť za inú EUROPALETU.

Doprava špedičnou službou je spoplatnená sumou 20 €. V cene dopravy nie je zahrnutý výnos zásielky. Tá Vám bude zložená k prvým uzamykateľným dverám. 
undefined
Packeta

Je možné zaslať zásielku s hmotnosťou do 9 kgNedá sa využiť pre tovar väčších rozmerov.

Na výdajných miestach je štandardná úložná doba 7 dní. V prípade, že si zásielku nestihnete vyzdvihnúť, dajte nám vedieť a my vám úložnú lehotu zadarmo predĺžime až na 21 dní. 

Zoznam takmer 2 000 výdajných miest nájdete na webe Packeta.

 
  • Tovar do hmotnosti 4 kg - osobné vyzdvihnutie na výdajni Packeta 2,50 €.
  • Tovar do hmotnosti 9 kg - osobné vyzdvihnutie na výdajni Packeta 4,50 €.

Ak potrebujete poradiť, zákaznícky servis Packeta je k dispozícii od pondelka od piatku od 8:00 do 18:00 na e-maile info@packeta.sk alebo telefónu +421 221 201 135.

Odporúčaný postup pri prevzatí zásielky
undefined
Pri doručení zásielky venujte mimoriadnu pozornosť vonkajšiemu obalu.
Skontrolujte teda neporušenosť ochrannej pásky a obalu (prípadné prerazenie kartónu či sťahovacej fólie, ktorou je tovar pripevnený k palete). Porušenie môže svedčiť o neopatrnom zaobchádzaní so zásielkou počas prepravy a možnom poškodení tovaru. Ak pri kontrole narazíte na akýkoľvek náznak toho, že došlo k neoprávnenému vniknutiu do zásielky, či možnému poškodeniu počas prepravy, oznámte túto skutočnosť pred potvrdením prepravného listu vodičovi. Ak je zásielka poškodená, trvajte na spísaní reklamačného protokolu. 
Informácie o ďalšom postupe nájdete v sekcii reklamácie.
eco.svg

Snažíme sa znižovať dopad našej činnosti na životné prostredie, a preto sme sa rozhodli využívať použité kartónové krabice na balenie všetkých vhodných e-shopových zákaziek.

Použité krabice získavame nielen od našich dodávateľov, ale aj od našich kolegov napríklad celou firmou. Máme veľkú radosť, že sa pre tento nápad ihneď ihneď nadchli. Dávame tak škatuliam druhú šancu, miesto zlisovania a likvidácie zostanú v obehu. Či bude zákazka zabalená do novej alebo už použitej krabice záleží na aktuálnej dostupnosti vhodných rozmerov a nosnosti použitých papierových krabíc.

Tovar zabalený do použitej krabice označujeme nálepkou s týmto symbolom:

Pretože je náš tovar často krehký alebo ťažký, je nutné, aby krabica bola pri doprave k vám zabezpečená nielen proti poškodeniu, ale aj vplyvom počasia. Preto je pre nás zatiaľ nutnosťou spevniť škatule s tovarom ešte plastovou fóliou. Teší nás, že zatiaľ aspoň škatuľa prispieva k zníženiu množstva odpadov. A pokiaľ to naše logistické procesy dovolia, budeme hľadať cesty ako eliminovať aj túto zbytočnú záťaž.

Páči sa vám naša snaha? Dajte nám vedieť na sociálnych sieťach!

Spôsoby platby
undefined
undefined
Platobnou kartou (on-line)

Platba kartou je u nás absolútne bezpečná, pretože využívame systém Pay MUZO. Pri platení kartou budete presmerovaní na platobnú bránu MUZO, kde vyplníte číslo karty a platnosť karty. Pokiaľ využívate zabezpečenú kartu, budete ešte vyzvaný na heslo pre autorizáciu platby na internete. Nakoniec sa vrátite na stránky nášho obchodu, kde budete informovaný o úspešnosti Vašej platby.
V našom obchode sa nemusíte báť platiť, platbu za tovar nevyžadujeme vopred. Zaplatiť môžete až pri prevzatí tovaru. 

Pokiaľ systém nepotvrdí autorizáciu vašej karty, môže to byť z nasledujúcich dôvodov: 

  • mohli ste omylom vyplniť nesprávne údaje o platobnej karte
  • v dobe platby nebolo na Vašom účte dostatočné krytie k realizovaniu platby
  • Vaša platobná karta nemá povolené použitie pre transakcie na internete, je nutné obrátiť sa priamo na vydavateľa karty, Vašu banku.   
V prípade, že Vaša platba NEBOLA potvrdená, nič sa nedeje – Vaša objednávka napriek tomu ostáva uložená v našom systéme a pracovník call centra Vás bude kontaktovať a dohodne s Vami iný spôsob úhrady. ComGate je internetová platobná brána, ktorá umožňuje elektronickým obchodom prijímať platby uskutočnené platobnými kartami asociácii VISA a MasterCard v prostredí siete Internet. ComGate plne podporuje štandard 3D- Secure a bezpečnostné programy.

Systém 3D-Secure zaisťuje bezpečnosť tým, že údaje o Vašej karte neposkytuje obchodníkovi (teda nám), ale priamo banke. 
Prenos informácii o karte prebieha pomocou HTTPS protokolu, ktorý Vaše údaje zakóduje tak, že nikto okrem banky si údaje nemôže prečítať. 

Je možné použiť nasledujúce platobné karty: 

undefined
Bankovým prevodom (vopred na účet)

Túto možnosť odporúčame zvlášť pre potreby banky pri čerpaní úveru alebo vtedy, ak vám z nejakého dôvodu nevyhovuje platba v hotovosti a vaša platobná karta nemá povolené transakcie na internete.

Ak zvolíte vo vašej objednávke možnosť platby prevodom, po jej spracovaní do nášho systému vám e-mailom zašleme potrebné údaje.