Doprava ZADARMO nad 200 € | 12 predajní po celej SR

Doprava a platba

Na predajniach ponúkame dopravu ZADARMO v oblasti okolo predajne (vymedzená v detaile predajne) pri nákupe v hodnote nad 650 €. 

Nižšie uvedené podmienky sa vzťahujú iba na nákup uskutočnený cez e-shop.

Doprava

Tovar vám dopravíme kamkoľvek v celej Slovenskej republike, obvykle do 5 pracovných dní odo dňa objednávky, a to prostredníctvom prepravnej spoločnosti Geis.

Ak povaha vami vybraného tovaru nie je vhodná na dopravu zvoleným prepravcom, dodávateľ si vyhradzuje právo zmeniť spôsob dopravy tak, aby nedošlo k poškodeniu tovaru dopravou.

Balíková služba

Zásielková prepravná spoločnosť doručuje tovar vždy do 24 - 48 hodín od odovzdania zásielky z našej expedície, dodací termín sa môže líšiť podľa regiónu príjemcu. Zásielky sa doručujú medzi 8:00 a 17:00, presný výber hodiny dodania, žiaľ, nie je možný. 
Pred dodaním zásielky vás bude kontaktovať vodič vybranej prepravnej spoločnosti na telefónnom čísle uvedenom v objednávke a oznámi vám približný čas doručenia zásielky. 
V prípade záujmu je možné si zásielku vyzdvihnúť osobne v depe prepravnej spoločnosti, ktorá povezie váš balík. Všeobecne sa však odporúča nechať si balík dodať do zamestnania alebo na iné miesto, kde je vás v tomto časovom intervale možné zastihnúť.

Ak potrebujete zistiť bližšie informácie o stave a termíne dodania vašej objednávky, môžete podľa čísla balíka (ktoré vám bude zaslané e-mailom pri expedícii tovaru) vyhľadať svoju zásielku prostredníctvom on-line formulára na internetových stránkach spoločnosti.


Doprava balíkovou službou je spoplatnená sumou 5,99 €. V cene dopravy nie je zahrnutý výnos zásielky. Tá Vám bude zložená k prvým uzamykateľným dverám. Pri objednávke nad 200 € je DOPRAVA ZADARMO. 

Špedičné služby

V prípade, že zásielku nie je možné doručiť prostredníctvom balíkovej  služby, využívame prepravné služby spoločnosti GEIS. Ide napríklad o tovar, ktorý je rozmernejší (vane, nábytok, sprchové kúty) alebo krehký (zrkadlá, sanitárna keramika a pod.). Rozvoz prebieha medzi 9:00 a 16:00 hod. S ohľadom na vyťaženosť špedičných služieb nie je možné zvoliť presný čas doručenia. Pred dodaním zásielky vás bude prepravca telefonicky informovať. 

Doprava špedičnou službou je spoplatnená sumou 16,99 €. V cene dopravy nie je zahrnutý výnos zásielky. Tá Vám bude zložená k prvým uzamykateľným dverám. Pri objednávke nad 200 € je DOPRAVA ZADARMO.

Osobný odber

Objednaný tovar si v prípade záujmu môžete vyzdvihnúť aj v niektorej z predajní spoločnosti SIKO KÚPEĽNE. 
Osobný odber v pobočke nie je spoplatnený.

Odporúčaný postup pri prevzatí zásielky

Pri doručení zásielky venujte mimoriadnu pozornosť vonkajšiemu obalu. Skontrolujte teda neporušenosť ochrannej pásky a obalu (prípadné prerazenie kartónu či sťahovacej fólie, ktorou je tovar pripevnený k palete). Porušenie môže svedčiť o neopatrnom zaobchádzaní so zásielkou počas prepravy a možnom poškodení tovaru. Ak pri kontrole narazíte na akýkoľvek náznak toho, že došlo k neoprávnenému vniknutiu do zásielky, či možnému poškodeniu počas prepravy, oznámte túto skutočnosť pred potvrdením prepravného listu vodičovi. Ak je zásielka poškodená, trvajte na spísaní reklamačného protokolu. 
Informácie o ďalšom postupe nájdete v sekcii „Reklamácie“.

Spôsoby platby

1. V hotovosti (na dobierku) - Pri platbe na dobierku zaplatíte za tovar dopravcovi pri prevzatí tovaru.
2. Platobnou kartou (on-line) – platba kartou je u nás absolútne bezpečná, pretože využívame systém Pay MUZO. Pri platení kartou budete presmerovaní na platobnú bránu MUZO, kde vyplníte číslo karty a platnosť karty. Pokiaľ využívate zabezpečenú kartu, budete ešte vyzvaný na heslo pre autorizáciu platby na internete. Nakoniec sa vrátite na stránky nášho obchodu, kde budete informovaný o úspešnosti Vašej platby.
V našom obchode sa nemusíte báť platiť, platbu za tovar nevyžadujeme vopred. Zaplatiť môžete až pri prevzatí tovaru. 

Pokiaľ systém nepotvrdí autorizáciu vašej karty, môže to byť z nasledujúcich dôvodov: 
  • mohli ste omylom vyplniť nesprávne údaje o platobnej karte
  • v dobe platby nebolo na Vašom účte dostatočné krytie k realizovaniu platby
  • Vaša platobná karta nemá povolené použitie pre transakcie na internete, je nutné obrátiť sa priamo na vydavateľa karty, Vašu banku.   
V prípade, že Vaša platba NEBOLA potvrdená, nič sa nedeje – Vaša objednávka napriek tomu ostáva uložená v našom systéme a pracovník call centra Vás bude kontaktovať a dohodne s Vami iný spôsob úhrady. ComGate je internetová platobná brána, ktorá umožňuje elektronickým obchodom prijímať platby uskutočnené platobnými kartami asociácii VISA a MasterCard v prostredí siete Internet. ComGate plne podporuje štandard 3D- Secure a bezpečnostné programy.


Systém 3D-Secure zaisťuje bezpečnosť tým, že údaje o Vašej karte neposkytuje obchodníkovi (teda nám), ale priamo banke. 
Prenos informácii o karte prebieha pomocou HTTPS protokolu, ktorý Vaše údaje zakóduje tak, že nikto okrem banky si údaje nemôže prečítať. 

Je možné použiť nasledujúce platobné karty: 

 

3. Bankovým prevodom (vopred na účet) - Túto možnosť odporúčame zvlášť pre potreby banky pri čerpaní úveru alebo vtedy, ak vám z nejakého dôvodu nevyhovuje platba v hotovosti a vaša platobná karta nemá povolené transakcie na internete. Ak zvolíte vo vašej objednávke možnosť platby prevodom, po jej spracovaní do nášho systému vám e-mailom zašleme potrebné údaje. V prípade, že potrebujete pro forma faktúru v tlačenej podobe, s pracovníkom nášho call centra je možné dohodnúť jej zaslanie poštou.