Vážený zákazník,
naším poslaním je, aby bolo pre každého zákazníka nakupovanie zážitkom a odchádzal úplne nadšený. Vaša pozitívna i negatívna spätná väzba je pre nás naozaj dôležitá. Aj napriek všetkej našej snahe môže niekedy nastať situácia, že nie ste z akéhokoľvek dôvodu spokojný. Preto sa na mňa neváhajte obrátiť. Sľubujem, že každý Váš podnet nestranne prešetrím a vždy odpoviem späť.
Reklamačný poriadok a viac informácií pre spotrebiteľov nájdete tu.
Postup pre riešenie reklamácií tovaru zakúpeného v SIKO KÚPEĽNE:
- Spoločnosť SIKO KÚPEĽNE a.s., rieši vzniknuté reklamácie podľa platnej legislatívy, podľa Občianskeho zákonníka a Zákona na ochranu spotrebiteľa a podľa Obchodného zákonníka.
- Vnímame vážnosť každej reklamácie, a preto sa snažíme tieto situácie vyriešiť v čo najkratšom čase s osobným prístupom k našemu zákazníkovi.
- Nahlásenie reklamácie možno riešiť troma spôsobmi:
- Vyplnením elektronického formulára tu, na našom reklamačnom portále.Tento spôsob je časovo najefektívnejší a vaša reklamácia bude vyriešená v najkratšom možnom čase. Vďaka tomuto portálu nie je nutné nikam jazdiť alebo telefonovať.
- Nahlásením reklamácie na linke +421 2 202 514 44 (SIKO Galvaniho) alebo +421 552 255 025 (SIKO Košice) v Po - Ne medzi 9 - 20 hod.
- Osobnou návštevou pobočky, kde bol reklamovaný tovar zakúpený.
Zoznam regionálnych reklamačných centier:
Dopytu na tovar smerujte na mail shop@siko.sk.
Na nákup zasielajte iba ponuky na prípadnú obchodnú spoluprácu.
Ponuky posielajte konkrétne a na mieru pre SIKO, na všeobecné, hromadne rozosielané ponuky nereagujeme.
Expanzia - rozvoj pobočkovej siete
Marketingové oddelenie
Personálne oddelenie
Finančná učtáreň
-
Sídlo spoločnosti:SIKO KÚPEĽNE a.s.
Galvaniho 16B
821 04 Bratislava
IČ: 43864074
DIČ: SK2022498104
spisová značka:
Okresný súd Bratislava, vložka č. 4338/B -
Korešpondenčná adresa (centrála):SIKO KOUPELNY a.s.
Čimelice 330
398 04 Čimelice
Česká republika