Doprava ZADARMO od 200 € | 13 predajní po celom Slovensku

Kontakty

Kontakty

Zákaznícke centrum

Stav vašej objednávky

Informácie o stave vašej objednávky nájdete na www.siko.sk/stav-zakazky.

Alebo sa​​​​​​​ prihláste do svojho účtu.


Zistiť stav zákazky

Reklamácia Online

Tovar môžete jednoducho reklamovať online, vyplnením formulára. Najrýchlejší a najefektívnejší spôsob. Nemusíte nikam jazdiť ani telefonovať. Nechajte nám na seba kontakt a náš reklamačný technik sa vám ozve do druhého pracovného dňa.
 

Reklamovať online

Martin Píša - Ombudsman SIKOVážený zákazník,

naším poslaním je, aby bolo pre každého zákazníka nakupovanie zážitkom a odchádzal úplne nadšený. Vaša pozitívna i negatívna spätná väzba je pre nás naozaj dôležitá. Aj napriek všetkej našej snahe môže niekedy nastať situácia, že nie ste z akéhokoľvek dôvodu spokojný. Preto sa na mňa neváhajte obrátiť. Sľubujem, že každý Váš podnet nestranne prešetrím a vždy odpoviem späť.

 
Meno
E-mail
Korespondenčná adresa
Martin Píša
SIKO KOUPELNY a.s., Čimelice 330, 39804 Čimelice, Česká republika
Oblasť (Kraj)
Zástupca
E-mail
Vedúci veľkoobchodného predaja
Dušan Benák
Bratislavský, časť Trnavského
Tibor Cibira
Nitranský, Trenčianský, Žilinský, časť Trnavského, časť Banskobystrického
Tomáš Morávek
Prešovský, Košický, část Bánskobystrického
Tomáš Benko
Pozícia
Meno
Telefón
E-mail
Riaditeľ stratégie developerského oddelenia
Michal Horák
+420 733 678 111
Vedúci developerského oddelenia
Jaroslav Kovář
+420 737 260 144
Manažér developerských projektov
Peter Šupina
+421 903 485 115
Manažér developerských projektov
JUDr. Ivana Marcinová
+421 910 754 847
Manažér developerských projektov
Michal Kurej
+421 911 071 985
Manažér developerských projektov
Stanislav Karel
+421 911 704 185
 

Více na develop.siko.cz

Reklamačný poriadok a viac informácií pre spotrebiteľov nájdete tu.

Postup pre riešenie reklamácií tovaru zakúpeného v SIKO KÚPEĽNE:

  • Spoločnosť SIKO KÚPEĽNE a.s., rieši vzniknuté reklamácie podľa platnej legislatívy, podľa Občianskeho zákonníka a Zákona na ochranu spotrebiteľa a podľa Obchodného zákonníka.
  • Vnímame vážnosť každej reklamácie, a preto sa snažíme tieto situácie vyriešiť v čo najkratšom čase s osobným prístupom k našemu zákazníkovi.
  • Nahlásenie reklamácie možno riešiť troma spôsobmi:
  1. Vyplnením elektronického formulára tu, na našom reklamačnom portále.Tento spôsob je časovo najefektívnejší a vaša reklamácia bude vyriešená v najkratšom možnom čase. Vďaka tomuto portálu nie je nutné nikam jazdiť alebo telefonovať.
  2. Nahlásením reklamácie na linke +421 2 202 514 44 (SIKO Galvaniho) alebo +421 552 255 025 (SIKO Košice) v Po - Ne medzi 9 - 20 hod.
  3. Osobnou návštevou pobočky, kde bol reklamovaný tovar zakúpený.

Dopytu na tovar smerujte na mail shop@siko.sk

Na nákup zasielajte iba ponuky na prípadnú obchodnú spoluprácu.

Ponuky posielajte konkrétne a na mieru pre SIKO, na všeobecné, hromadne rozosielané ponuky nereagujeme.

Meno
E-mail
Nákup - ponuky tovaru do SIKO a komunikácia s dodávateľmi
Jan Vrba

If you are interested in export of our products, please contact our export manager, who will tell you about our special export prices and terms - export@siko.cz

Expanzia - rozvoj pobočkovej siete

Telefón
E-mail
+420 737 260 169

Marketingové oddelenie

Pozícia
Meno
Telefón
E-mail
Vonkajšia reklama a sponzoring
Lenka Petrová
382 905 178
Print médiá, komunikácia
Lenka Lehečková
+420 382 905 153
Digitálny marketing
Michal Hurtala
Produkcia
Miloslav Pešek
+420 382 905 113
Vedúci marketingového oddelenia
Jan Voldán

Personálne oddelenie

Telefón
E-mail
+420 382 905 104

Finančná učtáreň

Meno
Telefón
E-mail
Pavel Buršík
+420 382 905 106
Dana Hubková
+420 382 905 119

Sídlo spoločnosti

SIKO KÚPEĽNE a.s.

Galvaniho 16B
821 04 Bratislava

Korešpondenčná adresa (centrála)

SIKO KOUPELNY a.s.

Skorkovská 1310
198 00 Praha 9
Česká republika

Firemné údaje

IČ: 43864074
DIČ: SK2022498104

spisová značka:
Okresný súd Bratislava, vložka č. 4338/B