Doprava ZADARMO nad 200 € | 13 predajní po celej SR

Kontakty

Kontakty na zákaznícke centrum

Martin Píša - Ombudsman SIKOVážený zákazník,

naším poslaním je, aby bolo pre každého zákazníka nakupovanie zážitkom a odchádzal úplne nadšený. Vaša pozitívna i negatívna spätná väzba je pre nás naozaj dôležitá. Aj napriek všetkej našej snahe môže niekedy nastať situácia, že nie ste z akéhokoľvek dôvodu spokojný. Preto sa na mňa neváhajte obrátiť. Sľubujem, že každý Váš podnet nestranne prešetrím a vždy odpoviem späť.

 
Meno
E-mail
Korespondenčná adresa
Martin Píša
SIKO KOUPELNY a.s., Čimelice 330, 39804 Čimelice, Česká republika
Oblasť (Kraj)
Zástupca
E-mail
Vedúci veľkoobchodného predaja
Dušan Benák
Bratislavský, Trnavský, časť Nitranského
Tibor Cibira
Nitranský, Trenčianský, Žilinský, část Bánskobystrického
Tomáš Morávek
Prešovský, Košický, část Bánskobystrického
Tomáš Benko
Pozícia
Meno
Telefón
E-mail
Riaditeľ stratégie developerského oddelenia
Michal Horák
+420 733 678 111
Vedúci developerského oddelenia
Jaroslav Kovář
+420 737 260 144
Manažér developerských projektov
Peter Šupina
+421 903 485 115
Manažér developerských projektov
Juraj Balážik
+421 911 350 667
Manažér developerských projektov
Stanislav Karel
+421 911 704 185
 

Více na develop.siko.cz

Reklamačný poriadok a viac informácií pre spotrebiteľov nájdete tu.

Postup pre riešenie reklamácií tovaru zakúpeného v SIKO KÚPEĽNE:

  • Spoločnosť SIKO KÚPEĽNE a.s., rieši vzniknuté reklamácie podľa platnej legislatívy, podľa Občianskeho zákonníka a Zákona na ochranu spotrebiteľa a podľa Obchodného zákonníka.
  • Vnímame vážnosť každej reklamácie, a preto sa snažíme tieto situácie vyriešiť v čo najkratšom čase s osobným prístupom k našemu zákazníkovi.
  • Nahlásenie reklamácie možno riešiť troma spôsobmi:
  1. Vyplnením elektronického formulára tu, na našom reklamačnom portále.Tento spôsob je časovo najefektívnejší a vaša reklamácia bude vyriešená v najkratšom možnom čase. Vďaka tomuto portálu nie je nutné nikam jazdiť alebo telefonovať.
  2. Nahlásením reklamácie na linke +421 2 202 514 44 (SIKO Galvaniho) alebo +421 552 255 025 (SIKO Košice) v Po - Ne medzi 9 - 20 hod.
  3. Osobnou návštevou pobočky, kde bol reklamovaný tovar zakúpený.

Zoznam regionálnych reklamačných centier:

Miesto
Technik
Telefón
E-mail
Vedúci reklamačného oddelenia pre ČR a SR
Martin Píša
+420 736 634 391
Bratislava, Galvániho
Tomáš Oravec
+421 911 025 014
Bratislava, Galvániho
Matúš Dunaj
+421 911 025 013
Bratislava, Galvániho
Andrej Klouček
+421 911 015 366
Košice
Martin Mathé
+421 911 394 594

Více na servis.siko.sk

Dopytu na tovar smerujte na mail shop@siko.sk

Na nákup zasielajte iba ponuky na prípadnú obchodnú spoluprácu.

Ponuky posielajte konkrétne a na mieru pre SIKO, na všeobecné, hromadne rozosielané ponuky nereagujeme.

Meno
E-mail
Nákup - ponuky tovaru do SIKO a komunikácia s dodávateľmi
Jan Vrba

Expanzia - rozvoj pobočkovej siete

Telefón
E-mail
+420 737 260 169

Marketingové oddelenie

Pozícia
Meno
Telefón
E-mail
Sponzoring
Katarína Tomášová
Vonkajšia reklama
Radka Korousová
+420 382 905 178
Print médiá, komunikácia
Lenka Lehečková
+420 382 905 153
Digitálny marketing
Michal Hurtala
Produkcia
Miloslav Pešek
+420 382 905 113
Vedúci marketingového oddelenia
Jan Voldán

Personálne oddelenie

Telefón
E-mail
+420 382 905 104

Finančná učtáreň

Meno
Telefón
E-mail
Pavel Buršík
+420 382 905 106
Dana Hubková
+420 382 905 119
  • Sídlo spoločnosti:
    SIKO KÚPEĽNE a.s.

    Galvaniho 16B
    821 04 Bratislava
    IČ: 43864074
    DIČ: SK2022498104

    spisová značka:
    Okresný súd Bratislava, vložka č. 4338/B

  • Korešpondenčná adresa (centrála):
    SIKO KOUPELNY a.s.

    Čimelice 330
    398 04 Čimelice
    Česká republika