Staňte se fanouškem
  • Slovenčina

Vzdelávanie v SIKO

Keďže sme si vedomí, že naša firma rastie iba s osobnostným a profesijným rastom jednotlivých zamestnancov, zakladáme si na pestrej škále interných a externých školení. Tými sa snažíme posunúť hranicu odbornosti a zručnosti všetkých našich zamestnancov naprieč všetkými oddeleniami.

Medzi základné školenia patria:

  • Zákaznícky servis pre nováčikov
  • Dokonalá starostlivosť o zákazníka I. 2-dňové (nadväzuje na školenie pre nováčikov)
  • Dokonalá starostlivosť o zákazníka II.  2-dňové (nadväzuje na školenie pre nováčikov)
  • Školenie pre pracovníkov veľkoobchodu za súčinnosti obchodných zástupcov, 2-dňové
  • Pozitivita a disciplína s Tomášom Valom, 1-dňové

Máme vytvorené aj školenia na mieru: 

  • Etiketa a vyjednávanie
  • Ako viesť efektívne porady
  • Manažérske školenie 

Existujú školenia, ktoré si naši vedúci pracovníci zariaďujú sami:  

  • Produktové školenie
  • Školenie pre zamestnancov (napr. účtovné, nové zákony atď.) 

Radi tiež realizujeme: 

  • Návštevy u našich dodávateľov
  • Účasť na veľtrhoch nielen v ČR
  • Stáže v centrále alebo pobočkách 

Tento zoznam nie je v žiadnom prípade konečný.  Náš dlhodobý zámer je zostaviť rozvojové plány pre jednotlivých zamestnancov tak, aby reflektovali ich reálne potreby a zamerali sa na zručnosti, ktoré si je potrebné osvojiť alebo, naopak, zdokonaliť, vždy v súlade s pozíciou, na ktorej sa daný pracovník nachádza. Sme tiež otvorení novým nápadom od samotných zamestnancov – každou pripomienkou a spätnou väzbou sa preto vždy radi zaoberáme.

Sdílejte na