Vzdelávanie v SIKO
Sme známi naším dôrazom na prvotriedne služby, to ale nemôžeme dosiahnuť iba kvalitnými výrobkami, ale tiež vďaka dôkladne preškolenému personálu, ktorý svoju prácu vykonáva s čistým srdcom. Poskytujeme preto niekoľko úrovní školení pre našich zamestnancov podľa ich pozície a potrieb. Spokojný a kvalitne vyškolený personál tvorí základ firmy, môžeme preto garantovať dôkladné a cielené preškolenie pre všetkých novonastupujúcich kolegov, aj priebežné cielené školenia. Zvyšok je potom na vás!
Medzi základné školenia patria:
- Zákaznícky servis pre nováčikov
- Dokonalá starostlivosť o zákazníka
- Školenie pre pracovníkov veľkoobchodu za súčinnosti obchodných zástupcové
- Celodenné stretávanie s generálnym riaditeľom T. Valou a P. Ludwigem - zamyslenie sa nad zmyslom v práci i v osobnom živote
Máme vytvorené aj školenia na mieru:
- Etiketa a vyjednávanie
- Ako viesť efektívne porady
- Manažérske školenie
Existujú školenia, ktorá si naši vedúci pracovníci zariaďujú sami:
- Produktová školenie
- Školenie pre zamestnancov (napr. legislatíva atď.)
Pre našich zamestnancov realizujeme aj:
- Návštevy u našich dodávateľov
- Účasť na tuzemských a zahraničných veľtrhoch
- Stáže v centrále alebo pobočkách
Tento zoznam nie je v žiadnom prípade konečný. Náš dlhodobý zámer je zostaviť rozvojové plány pre jednotlivých zamestnancov tak, aby reflektovali ich reálne potreby a zamerali sa na zručnosti, ktoré si je potrebné osvojiť alebo, naopak, zdokonaliť, vždy v súlade s pozíciou, na ktorej sa daný pracovník nachádza. Sme tiež otvorení novým nápadom od samotných zamestnancov – každou pripomienkou a spätnou väzbou sa preto vždy radi zaoberáme.