Vzdelávanie v SIKO

Sme známi naším dôrazom na prvotriedne služby, to ale nemôžeme dosiahnuť iba kvalitnými výrobkami, ale tiež vďaka dôkladne preškolenému personálu, ktorý svoju prácu vykonáva s čistým srdcom. Poskytujeme preto niekoľko úrovní školení pre našich zamestnancov podľa ich pozície a potrieb. Spokojný a kvalitne vyškolený personál tvorí základ firmy, môžeme preto garantovať dôkladné a cielené preškolenie pre všetkých novonastupujúcich kolegov, aj priebežné cielené školenia. Zvyšok je potom na vás!

Medzi základné školenia patria:

    • Zákaznícky servis pre nováčikov
    • Dokonalá starostlivosť o zákazníka
    • Školenie pre pracovníkov veľkoobchodu za súčinnosti obchodných zástupcové
    • Celodenné stretávanie s generálnym riaditeľom T. Valou a P. Ludwigem - zamyslenie sa nad zmyslom v práci i v osobnom živote

    Máme vytvorené aj školenia na mieru: 

      • Etiketa a vyjednávanie
      • Ako viesť efektívne porady
      • Manažérske školenie 

      Existujú školenia, ktorá si naši vedúci pracovníci zariaďujú sami:  

        • Produktová školenie
        • Školenie pre zamestnancov (napr. legislatíva atď.) 

        Pre našich zamestnancov realizujeme aj: 

          • Návštevy u našich dodávateľov
          • Účasť na tuzemských a zahraničných veľtrhoch
          • Stáže v centrále alebo pobočkách 

          Tento zoznam nie je v žiadnom prípade konečný.  Náš dlhodobý zámer je zostaviť rozvojové plány pre jednotlivých zamestnancov tak, aby reflektovali ich reálne potreby a zamerali sa na zručnosti, ktoré si je potrebné osvojiť alebo, naopak, zdokonaliť, vždy v súlade s pozíciou, na ktorej sa daný pracovník nachádza. Sme tiež otvorení novým nápadom od samotných zamestnancov – každou pripomienkou a spätnou väzbou sa preto vždy radi zaoberáme.