Staňte se fanouškem
  • Slovenčina

2000 - 2009 Dobytie Prahy

Jaroslava Valová  |  História SIKO  |  Katalógy 
Čo sa stalo v rokoch: 1990-1991  |  1992 - 1994  |  1995 - 1999  |  2000 - 2009  |  2010  |  2011  |  2012  |  2013  |  2014  |  2015

Pozíciu celorepublikového hráča potvrdil v roku 2001 úspešný vstup do Prahy. Kúpa priemyselného areálu na Čiernom Moste vytvorila základ pre vybudovanie prvej veľkej predajne. Prebudovanie areálu a vytvorenie nového konceptu predajne bolo ďalším úspechom Jaroslavy. „Megapredajňa“ kúpeľní, ako predajňu po otvorení nazvali novinári, vzbudila záujem médií i verejnosti a potvrdila správnosť zvolenej cesty. Stala sa vlajkovou loďou firmy a inšpiráciou pre existujúce i novovznikajúce predajne – vlastné i partnerské.

2001 SIKO Praha Č. Most

Nasledovalo strategické rozhodnutie expandovať do maximálneho počtu krajských miest aj za cenu vysokých cien prenajatých plôch v obchodných centrách, čo umožnilo rýchlo otvoriť predajne na miestach s vysokým pohybom zákazníkov. Okrem iných tak vznikli veľké predajne v Prahe-Průhoniciach, Zlíne a brnianskom Avione. Jaroslava sa osobne podieľala na tvorbe každej z nich od samého začiatku až do jej otvorenia. Nie všetko sa samozrejme darí, niekoľko partnerských predajní pre nepriaznivú finančnú situáciu zaniklo.

Obchodnú politiku stále viac preberali synovia a Jaroslava sa tak okrem vytvárania konceptu maloobchodných predajní mohla intenzívnejšie zamerať na zdravú ekonomiku a marketing firmy. SIKO urobilo ďalší krok vpred: vydalo svoj prvý produktový katalóg predstavujúci základnú ponuku tovarov a odkazujúci na najväčšie krajské predajne. Inšpirovaný zahraničnými veľtrhmi začal následne novovytvorený tím produktových manažérov, na čele s Víťom, vyvíjať vlastné produkty. SIKO začalo okrem bežne dostupných tovarov postupne ponúkať aj kompletný sortiment vlastných značiek, a to aj s nadštandardnou zárukou a pozáručným servisom.

Sdílejte na