Vážení zákazníci, informujte sa prosím o prevádzke e-shopu na konci roka a o vianočnej otváracej dobe SIKO predajní. Ďakujeme.
Staňte se fanouškem
  • Slovenčina

Reklamácia zákazky

Vnímame vážnosť každej reklamácie, a preto sa snažíme tieto situácie vyriešiť v čo najkratšom termíne, s osobným prístupom ku každému zákazníkovi.

V prípade, že sa vyskytne z najrôznejších dôvodov potreba reklamovať zakúpený tovar, nemusíte nikam chodiť, batériu či kúpeľňový nábytok zložito odmontovať. Vďaka nášmu portálu môžete všetko vyriešiť z pohodlia domova, prostredníctvom on-line reklamačného formulára. Náš reklamačný technik vás bude obratom po zadaní reklamácie do systému kontaktovať ohľadom jej vyriešenia.

Pre zadanie novej reklamácie stačí vyplniť jednoduchý formulár. Na sledovanie stavu reklamácie v riešení stačí zadať kód vašej reklamácie.

 

INFORMÁCIE PRE SPOTREBITEĽOV

REKLAMAČNÝ PORIADOK

ODSTUPENIE OD ZMLUVY UZAVRETEJ NA DIAĽKU

Sdílejte na

Zadanie reklamácie

Nová reklamácia